Dzień w przedszkolu

 

 SZCZEGÓŁOWY ROZKŁAD DNIA

 

6.00 – 8.00 PRZYBYCIE DO PRZEDSZKOLA I POWITANIE;

ZABAWY WEDŁUG ZAINTERESOWAŃ;
ZAJĘCIA INDYWIDUALNE Z NAUCZYCIELEM;
ĆWICZENIA PORANNE;
PRZYGOTOWANIE DO ŚNIADANIA

– CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE I HIGIENICZNE;
WSPÓLNA MODLITWA;

 

8.30 – 9.00 ŚNIADANIE – pięciolatki i sześciolatki

9.00 – 9.30 ŚNIADANIE – trzylatki i czterolatki

 

9.00 – 11.30 ODKRYWANIE PIĘKNA DUCHOWEGO I MATERIALNEGO W SOBIE I OTACZAJĄCYM ŚWIECIE
ZAJĘCIA, ZABAWY I GRY SPORTOWE W SAL LUB W PLENERZE;
UDZIAŁ W ZAJĘCIACH WSPOMAGAJĄCYCH ROZWÓJ DZIECKA;

SPOTKANIE Z BIBLIĄ;
PRZYGOTOWANIE DO OBIADU – CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE I HIGIENICZNE;
WSPÓLNA MODLITWA.

 

11.30 – 12.00 OBIAD – trzylatki i sześciolatki

12.00 – 12.30 OBIAD – czterolatki i pięciolatki

 

12.00 – 14.00 ODPOCZYNEK POOBIEDNI– PRZY MUZYCE, BAJKACH, BAŚNIACH I OPOWIADANIACH;
UDZIAŁ W ZAJĘCIACH I ZABAWACH WSPOMAGAJĄCYCH ROZWÓJ DZIECI ORAZ ROZWIJAJĄCYCH INDYWIDUALNE ZAINTERESOWANIA I ZDOLNOŚCI;

PRZYGOTOWANIE DO PODWIECZORKU
– CZYNNOŚCI PORZĄDKOWE I HIGIENICZNE;
WSPÓLNA MODLITWA.

 

14.00 PODWIECZOREK -trzylatki i sześciolatki

14.20 PODWIECZOREK – czterolatki i pięciolatki 

 

14.00 – 16.30 ZAJĘCIA I ZABAWY DOWOLNE W SALI LUB W PLENERZE;

ZAJĘCIA INDYWIDUALNE Z NAUCZYCIELEM;

TWORZENIE ŁADU I PORZĄDKU W OTOCZENIU;
POWRÓT DO DOMU.